Przegrywanie Kaset Digital8 

 

Przegrywanie Kaset Digital8 :     SP / LP

Przegrywanie Kaset Digital8 na:
– DVD,
– BLU- RAY,
– Karty Pamięci,
– Dyski
Zamiana 2D na 3D – opcja dodatkowa
Przegrywanie Kaset Digital8 odbywa się w warunkach studyjnych na sprzęcie specjalistycznym pod okiem fachowca.
Gwarantujemy najwyższą jakość i przystępne ceny – zapraszamy do skorzystania z naszej oferty.
Jeżeli Twoje kasety Digital8 straciły swoja świetność a czas i użytkowanie pozostawiło rysy – to dobrze trafiłeś!
Przegramy  kasety Digital8 na DVD i odrestaurujemy Twoje materiały na najnowszej klasy sprzęcie.
Sprzęcie który, stosowany jest w najlepszych stacjach filmowych i studiach montażowych  na całym świecie.
W czasie digitalizacji przegrywanie kaset Digital8  używamy bezstratnych kodeków i kart kodujących filmy.
Cały materiał zgrywany jest na dyski naszych stacji roboczych w formie bezstratnej i kodowany do wybranego przez Państwa formatu kodekami sprzętowymi i kartami renderującymi.
– Chcesz archiwizować, utrwalić, przegrać, zdigitalizować  wspomnienia utrwalone na kasetach Digital8 ?
– Cenisz sobie swój czas ?
– Oczekujesz najwyższej jakości w przystępnej cenie ?
– Chcesz być pewny, że zlecenie będzie wykonane rzetelnie i terminowo, a powierzony do przegrania materiał będzie traktowany z najwyższą dbałością ?
Dlatego warto powierzyć swoje materiały nam ?
 Przegrywanie Kaset Digital8 odbywa się od procedury czyszczenia z drobinek kurzu 
 Przegrywanie Kaset Digital8 wykonywane jest przez fachowców

Mamy możliwość przygotowania materiału jak i wykonania  montażu
 Korzystamy z najwyższej jakości urządzeń dedykowanych do kodowania bezstratnego:
* Canopus FIRECODER Blu
* Canopus FIRECODER Intra
* Canopus ADVC 700
* Canopus ADVC 300
* Canopus ADVC 110
* AVID Pinnacle MOVIEBOX DELUXE
* AVID Pro 7 Break out Box
* Mikser AUDIO IMG Stage Line MMX-842

* Mikser AUDIO Behringer Xenyx x1204
Do Przegrywania kaset Digita8 używamy stacji roboczo montażowych  dedykowanych dla  AVIDA , ADOBE , EDIUS, Vegas
ADOBE PREMIERE CS6 i CS5 – wsparcie sprzętowe kart Quadro

ADOBE AFTER EFECT – wsparcie sprzętowe kart Quadro

AVID Media Composer – wsparcie sprzętowe kart Matrox

EDIUS – wsparcie sprzętowe Conopus
W trakcie digitalizacji, przegrywanie kaset Digital8 mamy możliwość:
– Poprawy obrazu:

– Stabilizacja Obrazu

– Wyostrzenie Obrazu
– Usuwanie Szumów
– Poprawa Kolorystyki
– Redukcja i Korekcja Skaczącego Obrazu
– Poprawa Balansu Bieli
Rzeczy niemożliwe załatwiamy od ręki  na cuda trzeba chwilę poczekać !
Powierz swoje materiały profesjonalistom – Nie Eksperymentuj
dostajesz gwarancję  zadowolenia i doskonałej jakości.

Przegrywanie Kaset Digital8 na DVD, Blu-Ray, Karty Pamięci, Dyski

Archiwizujemy kasety wideo w formatach: PAL , NTSC USA , NTSC JAPAN , MESECAM
Przy za mówieniu powyżej 200zł (na terenie miasta Wrocław) odbieramy materiały osobiście i odwozimy je do klienta.

Przegrywanie Kaset Digital8  – Cennik

1 godzina                                          -15zł  ( do ceny wliczona płyta dvd i opakowanie )
Wykonanie menu interaktywnego szczegółowego  – ( opcja dodatkowa )
1 godzina                                          – 10zł
Nadruk Na płycie                              – 5zł
Opakowanie  slim                            – 2zł
Opakowanie  twarda tradycyjna – 4zł
Nadruk na okładce twardej          – 7zł
Zamiana PAL < – > NTSC
1 godzina                                          – 10zł
W przypadku  zgrywania fragnentów  nagrania z kaset przegrywamy całość i wycinamy komputerowo.
1 godzina  25zł  godzina
Powierz swoje materiały profesjonalistom – Nie Eksperymentuj

Przegrywanie Kaset Digital8  –  Baza Wiedzy

 

Digital8 (lub D8 ) to konsumencka cyfrowa magnetowid do nagrywania dla kamer wideo w oparciu o format wideo 8 mm opracowany przez firmę Sony i wprowadzony w 1999 roku.
Format Digital8 jest kombinacją starszego transportu taśm Hi8 z koderem DV . Urządzenia Digital8 wykorzystują te same taśmy wideo jako analogowe urządzenia Hi8 do zapisu , ale różni się tym, że sygnał nie jest analogowym obrazem audio / analogowym , ale jest kodowany cyfrowo (przy użyciu standardowego kodeksu DV). Ponieważ Digital8 używa kodeka DV, ma identyczne Cyfrowych audio i cyfrowych specyfikacji wideo .
Aby ułatwić nagrywanie cyfrowe na istniejących kasetach wideo Hi8, skręcany bęben głowicy wideo obraca się o 2,5 x szybciej. W przypadku urządzeń zarówno NTSC, jak i PAL Digital8, 120-minutowa, NTSC / 90-minutowa kaseta magnetofonu PAL Hi8 o standardowej długości będzie przechowywać 60 minut filmu Digital8 (Standard Play) lub 90 minut (Long Play). LP ma charakter modelowy, taki jak TRV-30, TRV-40 i inne. Nagrania Digital8 można wykonać na standardowych kasetach Video8 , ale praktyka ta jest zniechęcona do podręczników użytkownika Sony. Kasety metalowe Hi8 są zalecanym typem do nagrywania w formacie Digital8, a większość obecnie sprzedawanych taśm jest oznaczona zarówno dla użycia Hi8, jak i Digital8.
MiniDV / DVC vs. Digital8
W przeciwieństwie do powszechnego postrzegania, format Digital8 nie jest technicznie gorszy od miniDV – są identyczne na poziomie strumienia bitów. Z punktu widzenia użytkownika Digital8 jest DV (lub raczej, równoważny i zgodny z miniDV konsumenckiej). Na poziomie aplikacji (na przykład w łączu 1394 / Firewire) pojawia się kamera Digital8 i zachowuje się dokładnie tak, jak kamera Mini DV.
Digital8 i Mini DV używają różnych, niezmiennych kaset, a kasety Digital8 są fizycznie większe w obu. Dwa formaty mogą też korzystać z różnych form medialnych: Cyfrowy8 może używać materiałów z metalu lub odparowanych metali, a miniDV opiera się wyłącznie na odparowanych metalach. Maksymalny czas nagrywania dla Digital8 i MiniDV wynosi 135 minut i 130 minut, stosując taśmy D-90 i DVM-85. Te wyjątkowo cienkie, długie taśmy są rzadkie i kosztowne.
Ponadto Digital8 używa taśmy przy 29mm na sekundę; Bardziej jak najwyższej klasy DVCAM (28 mm / s) i DVCPRO (34 mm / s). MiniDV używa taśmy przy 19 mm / s. Według komunikatu prasowego Sony z 7 stycznia 1999 r. Dla formatu MiniDV jedna klatka jest nagrana na 10 utworach, a format cyfrowego formatu cyfrowego jest zapisywany pionowo na 25 utworach. Użycie tej metody nagrywania umożliwia rejestrowanie obrazów cyfrowych na taśmie Hi8.
Segment rynku
Kamera Hitachi Digital8
Chociaż analogowy film Hi8 cieszył się powszechnym wykorzystaniem przez amatorski film domowy, programy telewizyjne bieżące i niektóre profesjonalne organizacje informacyjne, Digital8 wydaje się pozostawać ściśle produktem konsumenckim (amatorskim). Jest to prawdopodobnie odzwierciedlenie celów projektowych i rynkowych firmy Sony dla formatu Digital8: aby służyć jako ścieżka uaktualniania o niższych kosztach dla obecnych klientów (od analogowych 8 mm), wykorzystując istniejącą infrastrukturę produkcyjną sprzętu wideo 8 mm i oferując znany format mediów Ale z możliwością cyfrową. Ponadto Digital8 został wydany trochę czasu po miniDV, dając rywalowi format DV wiodącym na rynku profesjonalnym. Choć na rynku profesjonalnym nie powstało niewiele sprzętu cyfrowego Digital8, nie istnieją bariery techniczne sprzeczne z jego rozwojem. W rzeczywistości, Cyfrowe aparaty cyfrowe zostały wykorzystane po profesjonalnej stronie branży filmowej / telewizyjnej; Przykład, sala lusterek, film .
Przegrywanie Kaset Digital8
Przyszłość formatu Digital 8 jest kwestionowana. Od 2004 r. Sony, będący oficjalnym partnerem formatu, był jedyną firmą zajmującą się produkcją urządzeń Digital8 i nie planował opracowywania nowych cyfrowych kamer 8. [ Potrzebne źródło informacji ] Hitachi wprowadziła na rynek kilka kamer cyfrowych8, ale już tego nie uczyniła. Począwszy od 2005 r. I później, linia produktów Digital8 przeznaczona jest wyłącznie dla konsumentów na wysokim poziomie. Jest to najprawdopodobniej dlatego, że większa, bulierowa kaseta Digital8 jest postrzegana jako gorsza technologia [ spekulacja? ], Mimo że formaty Digital8 i DV zapewniają niewymienialną wydajność A / V. W rzeczywistości, większy format 8mm jest bardziej wytrzymały, ustanawiając szersze tory. Większość, chociaż nie wszystkie, Kamery cyfrowe 8 mogą odtwarzać analogowe taśmy wideo Video8 i Hi8. Poza kamerami, firma Sony wydała również przenośne odtwarzacze Video8 Walkman, GV-D200 i GV-D800.
Odmiany modelu kamery
W pierwszych latach po wprowadzeniu Digital8, firma Sony sprzedała linię produktów z zasięgiem od poziomu wejścia do konsumenci („prosumer”). Chociaż Sony nigdy nie wprowadziła do obrotu na poziomie wejścia lub prosumerze, w rzeczywistości jest taka odmiana. Wię cej linii zorientowanych na odbiorców używa 1/6 „CCD, a wię cej prosumerów wykorzystuje 1/4”. Obydwa istniały od samego początku, ale niektóre modele CCD 1/4 „zostały cicho upuszczone w pewnym momencie (UWAGA: Poniższe informacje są ogólne. Sprawdź w instrukcji obsługi najdokładniejsze informacje o danym modelu).
Niektóre modele pozwalają na tryb nagrywania LP, co daje 90 minut na standardowej taśmie Hi8. Przykładami są modele TRV-150, 250, 350 i 351 w 2003 r. Co ciekawe, instrukcja obsługi jest taka sama we wszystkich tych modelach i wersjach TRV-118, 318 i 418 Hi8. Obie ogólne warianty wykorzystują niewielką matrycę CCD 3 mm, chociaż liczba pikseli różni się między modelami Digital8 (460K) i Hi8 (320K).
Obiektyw na typowej 1/6 calowej matrycy CCD wynosi f1.8, około 60% tak szybko, jak f1.4. TRV-310 ma matrycę 1/4 „CCD o liczbie pikseli 460K i” skutecznej liczbie ” 290K. Im większa matryca CCD z mniejszą liczbą pikseli, tym mniejsza głębia ostrości dla przypadkowych rozmazanych tła w niektórych sytuacjach niemożliwych do zastosowania z matrycą 1/6 „. Ma również większą czułość światła, 1 luks w porównaniu z 7 luksami dla 1/6” CCD (bez Night Shot „) oraz mniejszy hałas w czujniku w słabych warunkach oświetleniowych.
Kolejny przykład tych możliwości zmieniających się z liczbą pikseli można zobaczyć w modelach TRV-150, 250, 350 i 351 Digital8 oraz ich kuzynach TRV-118, 318 i 418 Hi8. Pomimo posiadania tego samego rozmiaru matrycy CCD i tego samego obiektywu f1.6, modele Hi8 o niższej liczbie pikseli pozwalają na uzyskanie niskiego poziomu światła 1 lux w porównaniu do 4 luksów modeli Digital8. Sony DCR-TRV730 / 828/830 (i później DCR-TRV740 / 840), są tylko Kamera Digital8 być zbudowane z 1 / 4,7 cala (4,5 mm) z Advanced HAD ( Otwór Akumulacja diod ) CCD. HAD jest przydatny w przypadku mniejszych, matryc CCD o dużej liczbie megapikseli i układów CMOS. Liczba pikseli dla TRV-730 to 1,070,000 pikseli (690 000 w trybie aparatu fotograficznego.)
Nagrania analogowe
Przegrywanie Kaset Digital8 – urzadzenia
Urządzenia Digital8 o wyższym kształcie mogą minimalizować straty w generowaniu analogowym, oferując możliwość odtwarzania i digitalizacji starszych, analogowych 8-milimetrowych formatów Video8 / Hi8, ale żaden z nich nie jest nagrywany w formacie analogowym. Istnieją ograniczenia, odtwarzanie dźwięku jest ograniczone do analogowej ścieżki dźwiękowej w formacie Video8 / Hi8, a nie za pomocą cyfrowego ścieżki dźwiękowej PCM. Sygnał wideo można nagrywać przez port kabla FireWire kamery , upraszczając tworzenie plików wideo na komputerach wyposażonych w sprzęt i oprogramowanie do przechwytywania wideo oraz nagrywarki DVD FireWire. Zaletą tworzenia cyfrowych plików przy użyciu cyfrowej konwersji strumieniowych jest to, że powstałe pliki w komputerze można nagrywać na płytach DVD, a także ułatwiać cyfrowe edytowanie i przechowywanie plików wideo. Bezstratną edycję cyfrową można osiągnąć, korzystając z portu FireWire między dwoma podobnymi kamerami Digital8. Digitalizacja starszych sygnałów nie poprawia jakości obrazu, wynikające z tego pliki mają wysoce dokładne pobieranie próbek źródłowej jakości dźwięku i wideo oryginalnego Video8 / Hi8.

Przegrywanie Kaset Digital8

Przegrywany Wszystkie rodzaje kaset i tasm 

Adres do Wysyłki:

BennyART Studio
Przegrywanie Kaset Digital8
Benedykt Błaszczyński
54-117 Wrocław
ul. Główna 94/22
tel. +48664968574

 

Przegrywanie Kaset Digital8

1 godzina  -15zł