Przegrywanie Taśm Filmowych super 16mm 

Wykonujemy przegrywanie tasm filmowych 16mm
Obsługujemy wszystkie prędkości zapisu   8,16,24,32,48 fps
Przegrywanie tasmy 16mm  na:
– DVD,
– BLU- RAY,
– Karty Pamieci,
– Dyski
Zamiana 2D na 3D – opcja dodatkowa
Przegrywanie taśm s8mm odbywa się w warunkach studyjnych na sprzęcie specjalistycznym pod okiem fachowca.
Gwarantujemy najwyższą jakość i przystępne ceny – zapraszamy do skorzystania z naszej oferty.
Jeżeli Twoje taśmy straciły swoja świetność a czas i użytkowanie pozostawiło rysy – to dobrze trafiłeś!  Przegramy  tasmy s8mm  na DVD i odrestaurujemy Twoje materiały na najnowszej klasy sprzęcie.
Sprzęcie który, stosowany jest w najlepszych stacjach filmowych i studiach montażowych  na całym świecie.
W czasie digitalizacji przegrywania filmów 16mm  używamy bezstratnych kodeków i kard kodujących filmy.
Cały materiał zgrywany jest na dyski naszych stacji roboczych w formie bezstratnej i kodowany do wybranego przez Państwa formatu kodekami sprzętowymi i kartami renderującymi.
– Chcesz archiwizować, utrwalić, przegrać, zdigitalizować  wspomnienia utrwalone na tasmach super 8mm ?
– Cenisz sobie swój czas ?
– Oczekujesz najwyższej jakości w przystępnej cenie ?
– Chcesz być pewny, że zlecenie będzie wykonane rzetelnie i terminowo, a powierzony do przegrania materiał będzie traktowany z najwyższą dbałością ?
Dlatego warto powierzyć swoje materiały nam ?
– Przed rozpoczęciem przegrywania taśm Filmowych 16mm czyścimy je z drobinek kurzu.
– Materiał powierzony przegrywany jest przez fachowców.
– Mamy możliwość przygotowania materiału jak i wykonania  montażu
– Korzystamy z najwyższej jakości urządzeń dedykowanych do kodowania bezstratnego:
* Canopus FIRECODER Blu
* Canopus FIRECODER Intra
* Canopus ADVC 700
* Canopus ADVC 300
* Canopus ADVC 110
* AVID Pinnacle MOVIEBOX DELUXE
* AVID Pro 7 Break out Box
* Mikser AUDIO IMG Stage Line MMX-842
* Mikser AUDIO Behringer Xenyx x1204
Używamy stacji roboczo montażowych  dedykowanych dla  AVIDA , ADOBE , EDIUS
ADOBE PREMIERE CS6 i CS5 – wsparcie sprzetowe kart Quadro
ADOBE AFTER EFECT – wsparcie sprzętowe kart Quadro
AVID Media Composer – wsparcie sprzętowe kart Matrox
EDIUS – wsparcie sprzętowe Conopus
W trakcie digitalizacji, przegrywania kaset Digital8 mamy możliwość:
– Poprawy obrazu:
– Stabilizacja Obrazu
– Wyostrzenie Obrazu
– Usuwanie Szumów
– Poprawa Kolorystyki
– Redukcja i Korekcja Skaczącego Obrazu
– Poprawa Balansu Bieli
Rzeczy niemożliwe załatwiamy od ręki  na cuda trzeba chwilę poczekać !
Powierz swoje materiały profesjonalistom – Nie Eksperymentuj
dostajesz gwarancję  zadowolenia i doskonałej jakości.

Cennik Przegrania  Filmów 16mm

Metoda tylnoprojekcyjna

Przegranie taśmy filmowej 10min – 80zł  ( metoda tylnej projekcji )
Kopiarka do tylnej projekcji. Matówka 7,5 x 10 cm z dodatkowa folią i kondensorem.
Uzyskujemy obraz :
  • FULL HD 1920/1080p
  • HDV 1440/1080i
  • DV 720/576i
Wykonanie menu interaktywnego szczegółowego  – ( opcja dodatkowa )
  • 1 godzina                                            – 20zł
  • Nadruk Na płycie                                – 5zł
  • Opakowanie  slim                              – 2zł
  • Opakowanie  twarda tradycyjna   – 4zł
  • Nadruk na okładce twardej            – 7zł
  • Zamiana PAL < – > NTSC   1 h      – 30zł

 

Powierz swoje materiały profesjonalistom – Nie Eksperymentuj

Adres do Wysyłki

„BennyART Studio”
PL Piotr Litwa
54-061 Wrocław
ul. Główna 94/22
tel. +48664968574
NIP: 8992589594

Cennik

Film
1 rolka  do 10 min – 80zł
Dżwięk
1 rolka do 30 min – 100zł

 

Nasze Prace

Taśma filmowa 16 mm – rodzaj nośnika zdjęć o szerokości 16 mm.

Taśma pierwotnie perforowana dwustronnie (niema), o odstępach pomiędzy kolejnymi otworami około 1 cm, później z perforacją jednostronną (Super 16 mm). Ramka kolejnego kadru umieszczona jest dokładnie w połowie każdego wyciętego otworu perforacyjnego. Po drugiej stronie zaś umieszczona jest ścieżka dźwiękowa (zapis optyczny dźwięku jak w taśmie 35 mm).

Taśma mogła być też obustronnie perforowana. Była stosowana w telewizji do celów reporterskich, do końca lat 70. XX wieku (do przejścia studiów TV na system U-Matic). Taśma taka zbudowana jest na podłożu palnym (nitro) bądź niepalnym (aceto). Zmiana rodzaju podłoża została wymuszona z przyczyn technicznych – częste pożary projektorów, zwłaszcza w kinach wiejskich w okresie 1945–1960.

Taśma była dzielona na akty o długości 60 mb – mała rolka i 100 mb – rolka jednoaktowa