Przegrywanie Taśm Filmowych super 8mm 

Wykonujemy przegrywanie tasm filmowych super 8mm
Obsługujemy wszystkie prędkości zapisu   8,16,24,32,48 fps
Przegrywanie tasmy super 8mm  na:
– DVD,
– BLU- RAY,
– Karty Pamieci,
– Dyski
Zamiana 2D na 3D – opcja dodatkowa


Przegrywanie taśm s8mm odbywa się w warunkach studyjnych na sprzęcie specjalistycznym pod okiem fachowca.
Gwarantujemy najwyższą jakość i przystępne ceny – zapraszamy do skorzystania z naszej oferty.
Jeżeli Twoje taśmy straciły swoja świetność a czas i użytkowanie pozostawiło rysy – to dobrze trafiłeś!  Przegramy  tasmy s8mm  na DVD i odrestaurujemy Twoje materiały na najnowszej klasy sprzęcie.
Sprzęcie który, stosowany jest w najlepszych stacjach filmowych i studiach montażowych  na całym świecie.
W czasie digitalizacji przegrywania filmów super8mm  używamy bezstratnych kodeków i kard kodujących filmy.
Cały materiał zgrywany jest na dyski naszych stacji roboczych w formie bezstratnej i kodowany do wybranego przez Państwa formatu kodekami sprzętowymi i kartami renderującymi.
– Chcesz archiwizować, utrwalić, przegrać, zdigitalizować  wspomnienia utrwalone na tasmach super 8mm ?
– Cenisz sobie swój czas ?
– Oczekujesz najwyższej jakości w przystępnej cenie ?
– Chcesz być pewny, że zlecenie będzie wykonane rzetelnie i terminowo, a powierzony do przegrania materiał będzie traktowany z najwyższą dbałością ? 

Dlatego warto powierzyć swoje materiały nam ?
– Przed rozpoczęciem przegrywania taśm Filmowych s8mm czyścimy je z drobinek kurzu.
– Materiał powierzony przegrywany jest przez fachowców.
– Mamy możliwość przygotowania materiału jak i wykonania  montażu
– Korzystamy z najwyższej jakości urządzeń dedykowanych do kodowania bezstratnego:
* Canopus FIRECODER Blu
* Canopus FIRECODER Intra
* Canopus ADVC 700
* Canopus ADVC 300
* Canopus ADVC 110
* AVID Pinnacle MOVIEBOX DELUXE
* AVID Pro 7 Break out Box
* Mikser AUDIO IMG Stage Line MMX-842
* Mikser AUDIO Behringer Xenyx x1204

Używamy stacji roboczo montażowych  dedykowanych dla  AVIDA , ADOBE , EDIUS
ADOBE PREMIERE CS6 i CS5 – wsparcie sprzetowe kart Quadro
ADOBE AFTER EFECT – wsparcie sprzętowe kart Quadro
AVID Media Composer – wsparcie sprzętowe kart Matrox
EDIUS – wsparcie sprzętowe Conopus
W trakcie digitalizacji, przegrywania kaset Digital8 mamy możliwość:
– Poprawy obrazu:
– Stabilizacja Obrazu
– Wyostrzenie Obrazu
– Usuwanie Szumów
– Poprawa Kolorystyki
– Redukcja i Korekcja Skaczącego Obrazu
– Poprawa Balansu Bieli

Rzeczy niemożliwe załatwiamy od ręki  na cuda trzeba chwilę poczekać !
Powierz swoje materiały profesjonalistom – Nie Eksperymentuj
dostajesz gwarancję  zadowolenia i doskonałej jakości.


Cennik Przegrania  Filmów Super 8mm ( s8mm )


Metoda tylnoprojekcyjna

Przegranie taśmy filmowej 10min – 50zł  ( metoda tylnej projekcji )
Kopiarka do tylnej projekcji. Matówka 7,5 x 10 cm z dodatkowa folią i kondensorem.
Obraz o średniej ostrości i niezłej rozpiętości tonalnej, ale fałszywych kolorach – efekt tylko automatycznego balansu.
Kondensor wyrównał oświetlenie i nie ma przyciemnień rogów klatki
Uzyskujemy obraz :
  • HDV 1440/1080i   lub   DV 720/576i
  • Dżwięk Stereo 

Metoda Profesjonalna

Przegranie taśmy filmowej 10min – 150zł  ( skaner poklatkowy )
  • Rozdzielczość 1920x1080 (Full HD) lub 1280x720 (HD)
  • Obszar skanowania x 5.79 mm
  • Obszar skanowania r 4.01 mm
  • Przetwornik obrazu CMOS
  • Głębia kolorów 24 Bit
Dostajemy:
Film FULL HD w wersji oryginalnej 18fps  lub 24fps
Film FULL HD w wersji Poprawionej 18fps  lub 24fps
Zdjęcia każdej klatki jako plik JPG

Wykonanie menu interaktywnego szczegółowego  – ( opcja dodatkowa )
  • 1 godzina                                            – 20zł
  • Nadruk Na płycie                                – 5zł
  • Opakowanie  slim                              – 2zł
  • Opakowanie  twarda tradycyjna   – 4zł
  • Nadruk na okładce twardej            – 7zł
  • Zamiana PAL < – > NTSC   1 h      – 30zł
Powierz swoje materiały profesjonalistom – Nie Eksperymentuj



Baza Wiedzy

Standard 8mm
Porównanie taśmy Super 8, 8 mm i Standard 8 mm (podwójnej)
Standardowy format 8 mm rozwinęła i wprowadziła na rynek w 1932 roku firma Eastman Kodak. Miał on wspomóc rozwój amatorskiego filmowania i stanowić tańszą alternatywę dla formatu 16 mm. Nowa taśma filmowa miała 16 mm szerokości (2 razy po 8 mm) i otwory perforacji na każdym brzegu. Każda jej klatka miała około połowę wielkości klatki filmu 16 mm, dzięki czemu na całej taśmie mogło się ich pomieścić cztery razy więcej. Nowością w stosunku do taśmy 16 mm było również to, że po włożeniu filmu do kamery najpierw na całej długości naświetlana była jedna jego połowa. Następnie, po założeniu tej samej taśmy w odwrotnym kierunku, naświetlano jej drugą połowę. Po wywołaniu filmu przecinano go wzdłuż środka, a obie części sklejano właściwymi końcówkami otrzymując w ten sposób jeden film na 8 mm taśmie[1]. W zależności od jej długości i szybkości kamery można było nakręcić od 3 do 4,5 minut filmu. Nowy format bardzo szybko odniósł sukces i w ciągu piętnastu lat sprawił, że taśma 16 mm stała się domeną prawie wyłącznie profesjonalnych filmowców[2].
Na początku lat 90. Kodak wycofał ze sprzedaży formatu 8 mm, ale nie zaprzestał jego produkcji, gdyż wiele niezależnych sklepów nadal prowadziło jego sprzedaż.
Super 8mm
Kaseta z filmem Super 8mm
W kwietniu 1965 roku Kodak wprowadził na rynek opracowaną pięć lat wcześniej, ulepszoną wersję formatu 8 mm o nazwie Super 8, przeznaczoną dla amatorów. Dzięki zmianie wymiarów klatki oraz skoku perforacji, przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowej szerokości taśmy, uzyskano znaczną poprawę jakości filmu. Ponadto dość szeroki margines pozwolił umieścić na taśmie pasek magnetyczny służący do zapisu dźwięku (wprowadzono go w 1973 roku).
Taśma sprzedawana była w specjalnych kasetkach, które dzięki wgłębieniom na korpusie ustawiały automatycznie ekspozycję w kamerze odpowiednio do czułości filmu. Jednak, ze względu na inny skok perforacji, wielkość klatek i otworów w taśmie, Super 8 potrzebował odpowiednio przystosowanych kamer i projektorów[1]. Istniało również kilka różnych systemów umieszczania taśmy w kasetkach, lecz wszystkie dawały w efekcie nagranie o tych samych parametrach. Najbardziej popularny z nich był system stworzony przez firmę Kodak.
W latach 70. kraje socjalistyczne z powodu problemów patentowych opracowały własny system Super 8, zwany DS-8. Nie różnił się on zbytnio od formatu Kodaka poza tym, że składał się z dwóch, zespolonych ze sobą 8 mm taśm i nie wymagał specjalnych kasetek, lecz korzystał z takich samych szpul, jak podwójny format 8 mm[1].
Popularność formatu Super 8 zmalała wraz z pojawieniem się zapisu wideo, który z czasem wyparł go z użytku amatorskiego. Firma Kodak ogłosiła wtenczas, że będzie produkować filmy w tym formacie do roku 2005.
Inne
W 1965 roku japońskie przedsiębiorstwo Fuji wprowadziło na rynek taśmę Single-8, która miała być alternatywą dla formatu Super 8. Miała ona te same wymiary, ale różniła się budową kasetki, w której szpule nie znajdowały się w układzie osiowym, lecz jedna nad drugą.
Kilka firm usiłowało również promować pojedynczy 8 mm format zwany Straight 8, jednak z powodu wprowadzenia barwnego filmu Kodachrome przez Kodaka, dostępnego tylko w standardowym podwójnym formacie 8 mm, szybko znikł on z rynku.

Adres do Wysyłki

BennyART Studio
Benedykt Błaszczyński
54-117 Wrocław
ul. Główna 94/22
tel. +48664968574

Cennik zgrywania s8mm


metoda prof.     10min – 150zł


metoda tylnoprojekcyjna – 10min 50zł



Nasze Prace