BennyART Studio

Profesjonalne Zgrywanie Kaset BetaMAX

BennyART Studio

Profesjonalne Zgrywanie Kaset BetaMAX

BennyART Studio

Profesjonalne Zgrywanie Kaset BetaMAX

BennyART Studio

Profesjonalne Zgrywanie Kaset BetaMAX

CENNIK

Przegrywania Kaset BetaMAX – Pal, Secam, NTSC

CENNIK

Czyszczenie Chemiczne kaset  BetaMAX  – odzysk danych 

Adres

 

54-061 Wrocław

ul. Główna 94/22

 

Telefon

 

tel. +48664968574

 

Biuro czynne

 

Pon. – Piątek.:  08.00 – 20.00

Sobota: 09.00 – 16.00

 

Przed przyjazdem Prosimy o kontakt telefoniczny i umówienie się na wizytę

Przegrywanie-kaset-wroclaw-RJ-Ryszard-JUCHA-Punkt-PArtnerski-www.BennyART.pl_.jpg

Punkt Partnerski

RJ Ryszard Jucha

Lokal nr.1

Plac Jana Pawła 2 

50-043 Wrocław

Przejście podziemne

tel. 503355840

CZYNNE

pon. – piątek  7.00 – 17.00

Mapa-Dojazdu-BennyART-Studio-Skanowanie-Filmow-negatywow-slajdow-i-zdjec-Wroclaw-ul.-Glowna-94-tel.-664968574-Skanowanie-Stablowice-Wroclaw-Skanowanie-lesnica-Wroclaw-Skanowanie-wroclaw

Siedziba Główna - Adres do wysyłki

 BennyART Studio

Benedykt Błaszczyński

ul. Główna 94/22

54-061 Wrocław

tel. 664968574

Przesyłki proszę nadawać  firmami które dostarczają bezpośrednio do drzwi lub do paczkomatu

PACZKOMAT  INPOST – Wrocław ul. Wełniana 31

Przed przyjazdem zadzwoń i umów sie telefonicznie

Logo-BetaMAX-Profesjonalne-zgrywanie-przegrywanie-kaset-BetaMAX-BennyART-Studio-Wrocla

BetaMAX

Betamax (Beta, Betacord) – jeden z pierwszych amatorskich formatów kaset wideo do magnetowidów, powstały w 1975 r., w którym zastosowano zapis ścieżek bez odstępów (japońskie oznaczenie beta) firmy Sony. System Beta (Betamax – oznaczenie Sony, Betacord – oznaczenie Sanyo) konkurował przez lata z gorszym technologicznie VHS; ostatecznie wysoka cena BETY i brak promocji ze strony Sony zdecydowały o klęsce tego formatu.

Dane techniczne: rozdzielczość pozioma – 270 linii, taśma szerokości 1/2″, przesuw taśmy 1,87 cm/s, wymiary kasety w mm 156 × 96 × 25, maks. czas zapisu 225 min na taśmie L-830.

W roku 1980 pojawia się odmiana SuperBeta, która przy tych samym parametrach taśm osiąga rozdzielczość 290 linii poziomych (analogicznie do VHS-HQ).

W niektórych modelach format BETA umożliwił zapis dźwięku hi-fi. W przeciwieństwie do VHS-hi-fi, gdzie fonia hi-fi zapisywana jest w głębszej warstwie taśmy przez dodatkowe 2 głowice, dźwięk hi-fi Bety zapisywany jest razem z obrazem analogowo FM, lub przy użyciu dodatkowego dekodera cyfrowo w formacie PCM. Fonia PCM zapisywana razem z wizją i hi-fi FM nieznacznie pogarsza parametry obrazu, acz w praktyce było to niezauważalne.

 

Logo-BetaCAM-SP-Profesjonalne-zgrywanie-przegrywanie-kaset-BetaCAM-SP-BennyART-Studio-Wroclaw

BetaCAM SP

W 1986 roku wprowadzono Betacam SP, który pozwolił na podwyższenie rozdzielczości poziomej do 340 linii. Podczas gdy ulepszenie samego formatu było stosunkowo niewielkie, spore postępy poczyniono przy sprzęcie studyjnym, szczególnie poprzez wprowadzenie kaset rozmiaru L, pozwalających na nagranie do 90 minut materiału. Samo SP oznacza Lepsza Jakość (ang. Superior Performance), a sam format stał się standardem dla większości stacji telewizyjnych aż do późnych lat 90. Pomimo wieku, format pozostał typowym medium przy postprodukcji video w jakości SD nawet po roku 2000. Czas nagrania na taśmie rozmiaru S nie zmienił się w porównaniu do oryginalnego Betacam (30 minut). Taśma przesuwa się nieco wolniej w sprzęcie pracującym w systemie PAL, pozwalając na nagranie większej ilości materiału niż standardowe 30 lub 90 minut. Na każde pięć minut długości taśmy przypada dodatkowa minuta, co oznacza że taśma przeznaczona do nagrania 90 minut w formacie NTSC, zmieści 108 minut video w formacie PAL.

Logo-Digital-BetaCAM-Profesjonalne-zgrywanie-przegrywanie-kaset-Digital-BetaCAM-BennyART-Studio-Wroclaw

Digital BetaCAM

Digital Betacam został wprowadzony na rynek w 1993 roku. Jest następcą zarówno Betacam, jak i Betacam SP. Jest formatem znacznie tańszym niż D-1, wprowadzony również przez Sony pierwszy w historii cyfrowy, bezkompresyjny format video. Kasety w rozmiarze S mogą pomieścić 40 minuty materiału, z kolei w rozmiarze L aż do 124 minut. Format oferuje kompresję DCT, w stosunku 2,34:1, 10-bitową przestrzeń barw YUV, a także podpróbkowanie koloru 4:2:2. Rozdzielczość obrazu w systemie NTSC wynosi 720×486 pikseli, a w formacie PAL 720×576 pikseli, przy przepływie danych 90 Mbit/s. Dźwięk może zostać zapisany bez kompresji w czterech kanałach, za pomocą 20-bitowego kodowania PCM, o częstotliwości próbkowania 48 kHz. Piąta, analogowa ścieżka dźwiękowa jest pomocna przy montażu, na taśmie jest też dostępny timecode. Jest to popularny format przy produkcji telewizji cyfrowej.

Ciekawostką jest fakt wykorzystania przez Sony kabli koncentrycznych SDI, co pozwoliło stacjom telewizyjnym na korzystanie z tego samego okablowania, co przy sprzęcie analogowym.

Przegrywanie Kaset BetaMAX

 
Wykonujemy przegrywanie kaset BetaMAX (digitalizację) w systemach : PAL, NTSC USA, NTSC JAPAN, SECAM, MESECAM
Obsługujemy wszystkie prędkości zapisu kaset SP / LP / EP

Przegrywanie Kaset BetaMAX na DVD, BLU- RAY, Karty Pamięci, Dyski

Zamiana 2D na 3D

 

Przegrywanie Kaset BetaMAX odbywa się w warunkach studyjnych na sprzęcie specjalistycznym pod okiem fachowca.
Gwarantujemy najwyższą jakość i przystępne ceny – zapraszamy do skorzystania z naszej oferty.
Jeżeli Twoje kasety BetaMAX, kasetki straciły swoja świetność a czas i użytkowanie pozostawiło rysy – to dobrze trafiłeś!
Przegramy kasety BetaMAX na DVD i odrestaurujemy twoje materiały na najnowszej klasy sprzęcie. Sprzęcie który, stosowany jest w najlepszych stacjach filmowych i studiach montażowych  na całym świecie.
W czasie digitalizacji przegrywania kaset BetaMAX (twoich materiałów) używamy bezstratnych kodeków i kard kodujących filmy. Cały materiał zgrywany jest na dyski naszych stacji roboczych w formie bezstratnej i kodowany do wybranego przez państwa formatu kodekami sprzętowymi i kartami renderującymi.
  • chcesz archiwizować, utrwalić, przegrać, digitalizować  wspomnienia utrwalone na kasetach BetaMAX  ?
  • cenisz sobie swój czas ?
  • oczekujesz najwyższej jakości w przystępnej cenie ?
  • chcesz być pewny, że zlecenie będzie wykonane rzetelnie i terminowo, a powierzony do przegrania materiał będzie traktowany z najwyższą dbałością ?
Dlatego warto powierzyć swoje materiały nam ?
Przed rozpoczęciem przegrywania Kaset BetaMAX ( digitalizacji ) –  czyścimy je z drobinek kurzu.
Materiał powierzony przegrywany jest przez fachowców.

Mamy możliwość przygotowania materiału jak i wykonania  montażu
Korzystamy z najwyższej jakości urządzeń dedykowanych do kodowania bezstratnego:
  • Canopus FIRECODER Blu
  • Canopus FIRECODER Intra
  • Canopus ADVC 1000
  • Canopus ADVC 700
  • Canopus ADVC 300
  • Canopus ADVC 110
  • AVID Pinnacle MOVIEBOX DELUXE
  • AVID Pro 7 Break out Box 

 

Używamy stacji roboczo montażowych  dedykowanych dla  AVIDA , ADOBE , EDIUS
ADOBE PREMIERE CC – wsparcie sprzętowe kart Quadro
ADOBE AFTER EFECT – wsparcie sprzętowe kart Quadro

AVID Media Composer – wsparcie sprzętowe kart AMD i NVIDIA

EDIUS – wsparcie sprzętowe Canopus

 

W trakcie digitalizacji, przegrywania kaset Hi8 mamy możliwość poprawy obrazu:
  • Stabilizacja Obrazu
  • Wyostrzenie Obrazu
  • Usuwanie Szumów
  • Poprawa Kolorystyki
  • Redukcja i Korekcja Skaczącego Obrazu
  • Poprawa Balansu Bieli
Rzeczy niemożliwe załatwiamy od ręki  na cuda trzeba chwilę poczekać !
Powierz swoje materiały profesjonalistom – Nie Eksperymentuj
dostajesz gwarancję  zadowolenia i doskonałej jakości.

Przegrywanie Kaset BetaMAX na DVD, Blu-Ray, Karty Pamięci, Dyski

 

Archiwizujemy kasety wideo w formatach: PAL , NTSC USA , NTSC JAPAN , MESECAM
Przy zamówieniu powyżej 200zł  wysyłasz i odsyłasz  kasety na nasz koszt – Paczkomat Inpost 

Zadowolonych Klientów

Lat na rynku

Zawodowych grafików, filmowców i fotografów