CENNIK
Transfer taśmy filmowej 16mm i 16mm sound 4K
do 10min
Sytem zapisu
AVi, MP4, MPG2, DVD
do 20min
Sytem zapisu
AVi, MP4, MPG2, DVD
do 30min
Sytem zapisu
AVi, MP4, MPG2, DVD
Pendrive
Pendrive KIngston
32 GB
Czyszczenie Chemiczne Filmów 16mm
Czyszczenie Chemiczne
Sytem zapisu
AVi, MP4, MPG2, DVD
Pendrive
Pendrive KIngston
32 GB
Adres
54-061 Wrocław
ul. Główna 94/22
Telefon
tel. +48664968574
Biuro czynne
Pon. – Piątek.: 08.00 – 20.00
Sobota: 09.00 – 16.00
Przed przyjazdem Prosimy o kontakt telefoniczny i umówienie się na wizytę

Punkt Partnerski
RJ Ryszard Jucha
Lokal nr.1
Plac Jana Pawła 2
50-043 Wrocław
Przejście podziemne
tel. 503355840
CZYNNE
pon. – piątek 7.00 – 18.00
sobota – zamknięte

Punkt Partnerski
Skala
Art. Kreślarskie i Biurowe
ul. Tadeusza Kościuszki 49
50-011 Wrocław
tel. 71 344 41 62
CZYNNE
pon. – piątek 9.00 – 19.00
sobota 9:00-17:00

Punkt Partnerski
Dea Print
Pasaż Królewiecki
ul. Warmińska 20
1 piętro – lokal 47
54-110 Wrocław
tel. 882 947 647
CZYNNE
pon. 9.00 – 17.00
środa 12.00 – 18.00
wtorek – piątek 12.00 – 17.00

Punkt Partnerski
TRAF PRESS
Kiosk z Prasą
ul. Generała Hallera 9
53-319 Wrocław
tel. 664968574
CZYNNE
pon. – piątek 8.00 – 16.00
sobota 9:00-14:00

Punkt Partnerski
FOTO LASER
Zakład Fotograficzny
ul. Dworcowa 14
50-456 Wrocław
tel. 664968574
CZYNNE
pon. – piątek 10.30 – 18.00
sobota – zamknięte

Siedziba Główna - Adres do wysyłki
BennyART Studio
Benedykt Błaszczyński
ul. Główna 94/22
54-061 Wrocław
tel. 664968574
Przesyłki proszę nadawać firmami które dostarczają bezpośrednio do drzwi lub do paczkomatu
PACZKOMAT INPOST – Wrocław ul. Wełniana 31
Przed przyjazdem do siedziby głównej zadzwoń i umów się telefonicznie

Taśma Filmowa 8mm
Standardowy format 8 mm rozwinęła i wprowadziła na rynek w 1932 roku firma Eastman Kodak. Miał on wspomóc rozwój amatorskiego filmowania i stanowić tańszą alternatywę dla formatu 16 mm. Nowa taśma filmowa miała 16 mm szerokości (2 razy po 8 mm) i otwory perforacji na każdym brzegu. Każda jej klatka miała około połowę wielkości klatki filmu 16 mm, dzięki czemu na całej taśmie mogło się ich pomieścić cztery razy więcej. Nowością w stosunku do taśmy 16 mm było również to, że po włożeniu filmu do kamery najpierw na całej długości naświetlana była jedna jego połowa. Następnie, po założeniu tej samej taśmy w odwrotnym kierunku, naświetlano jej drugą połowę. Po wywołaniu filmu przecinano go wzdłuż środka, a obie części sklejano właściwymi końcówkami otrzymując w ten sposób jeden film na 8 mm taśmie. W zależności od jej długości i szybkości kamery można było nakręcić od 3 do 4,5 minut filmu. Nowy format bardzo szybko odniósł sukces i w ciągu piętnastu lat sprawił, że taśma 16 mm stała się domeną prawie wyłącznie profesjonalnych filmowców.

Taśma Filmowa s8mm
W kwietniu 1965 roku Kodak wprowadził na rynek opracowaną pięć lat wcześniej, ulepszoną wersję formatu 8 mm o nazwie Super 8, przeznaczoną dla amatorów. Dzięki zmianie wymiarów klatki oraz skoku perforacji, przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowej szerokości taśmy, uzyskano znaczną poprawę jakości filmu. Ponadto dość szeroki margines pozwolił umieścić na taśmie pasek magnetyczny służący do zapisu dźwięku (wprowadzono go w 1973 roku).
Taśma sprzedawana była w specjalnych kasetkach, które dzięki wgłębieniom na korpusie ustawiały automatycznie ekspozycję w kamerze odpowiednio do czułości filmu. Jednak, ze względu na inny skok perforacji, wielkość klatek i otworów w taśmie, Super 8 potrzebował odpowiednio przystosowanych kamer i projektorów. Istniało również kilka różnych systemów umieszczania taśmy w kasetkach, lecz wszystkie dawały w efekcie nagranie o tych samych parametrach. Najbardziej popularny z nich był system stworzony przez firmę Kodak.

Taśma Filmowa 16mm
Taśma pierwotnie perforowana dwustronnie (niema), o odstępach pomiędzy kolejnymi otworami około 1 cm, później z perforacją jednostronną (Super 16 mm). Ramka kolejnego kadru umieszczona jest dokładnie w połowie każdego wyciętego otworu perforacyjnego. Po drugiej stronie zaś umieszczona jest ścieżka dźwiękowa (zapis optyczny dźwięku jak w taśmie 35 mm).
Taśma mogła być też obustronnie perforowana. Była stosowana w telewizji do celów reporterskich, do końca lat 70. XX wieku (do przejścia studiów TV na system U-Matic). Taśma taka zbudowana jest na podłożu palnym (nitro) bądź niepalnym (aceto). Zmiana rodzaju podłoża została wymuszona z przyczyn technicznych – częste pożary projektorów, zwłaszcza w kinach wiejskich w okresie 1945–1960.
Taśma była dzielona na akty o długości 60 mb – mała rolka i 100 mb – rolka jednoaktowa.